Grote clubactie!

Ook de jeugd van  OFW doet weer mee aan de grote clubactie en komt binnenkort ( half september/ half oktober) weerlangs met loten!

Wat is de Grote Clubactie?

Al meer dan 40 jaar steunt de Nationale Stichting Grote Clubactie het Nederlandse verenigingsleven. Volgens ons zijn verenigingen namelijk de basis voor een gezonde samenleving. Daarom organiseren wij jaarlijks een landelijke loterij waarmee verenigingen extra inkomsten werven.
Extra inkomsten
Iedere club kan extra geld namelijk goed gebruiken. Clubhuizen hebben onderhoud nodig en materialen moeten worden vervangen. De afgelopen jaren hebben duizenden verenigingen met de Grote Clubactie hun doelen gerealiseerd.

Hoe werkt het?

Of het nu om sport, muziek of cultuur gaat, alle verenigingen zijn bij ons welkom. De loten worden verkocht voor € 3,- per stuk. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar de vereniging. Dit is al sinds het eerste lot een feit en daarmee ook de kracht van de Grote Clubactie.

Ons doel
De Grote Clubactie heeft als hoofddoel het financieel gezonder maken van het Nederlandse verenigingsleven. Daarom zijn we ook trots op een jaarlijkse opbrengst van maar liefst €9.000.000,- voor deelnemende verenigingen!