Wanneer lid worden?

Wil je lid worden van onze voetbalvereniging dan is het erg verstandig dit voor 14 juni te doen. Deze datum hanteert de KNVB bij overschrijving in normale situaties als deadline. Mocht je hiervoor nog niet gevoetbald hebben of langer dan 5 jaar gestopt zijn dan kan je ten aller tijden lid worden.

Waar trainen?

De senioren trainen op dinsdag en donderdagavond in Wapserveen om 20:00 uur.
De jeugd traint een gedeelte in Wapserveen en een gedeelte in Wilhelminaoord. Dit is vanwege de samenwerking met Old Forward. In het winterseizoen traint de jeugd soms ook in de Spronk(zaal) in Vledder. De competitie is dan ook in de zaal.

Wat kost dat?

Voor senioren (spelend in senioren elftal) kost het lidmaatschap inclusief wasgeld per jaar 145,- euro. 35+ leden betalen  55 euro.
Voor een pupil/junior van 6 t/m 17jaar kost het lidmaatschap inclusief wasgeld per jaar 85,- euro.
Voor de kabouters(jonger dan 6 jaar) is het lidmaatschap gratis.

(Alle leeftijden worden vastgesteld op 1 januari. Dus als uw kind bijvoorbeeld op 1 augustus 5 jaar is dan hoeft het hele jaar geen contributie afgedragen te worden. Deze peil datum is door de KNVB vastgesteld.)

—————————————————————————————————————————————-

Wat moet er worden aangeleverd?

• Recente pasfoto in kleur
  • Kopie van ID of paspoort

Vul tevens dit (klik) Aanmeldformulier formulier in en lever het in bij het secretariaat.

Aanmelden bij de secretaris:

Rick Jousma
Oosteinde 68